دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ - ۱۰:۱۰
نظرات: ۰
۰
-
ملایر میزبان بزرگ‌ترین کارخانه کاشی و سرامیک غرب ایران می‌شود

عملیات اجرایی بزرگ‌ترین کارخانه تولید کاشی و سرامیک غرب کشور با پیگیری نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش اطلاعات آنلاین، در بازدید میدانی احمد آریائی‌نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس، از زمین اختصاص‌یافته در شهرک صنعتی «قشلاق پیرحیاتی»، فرآیند تملک زمین و زیرساخت‌های حیاتی این طرح صنعتی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این بازدید که با حضور مسئولان ذی‌ربط همراه بود، راهکارهای تأمین پایدار آب و برق مورد نیاز این واحد تولیدی بررسی شد و مسئولان مربوطه وعده دادند با تسهیل فرآیندهای اداری و حمایت‌های همه‌جانبه، موانع موجود بر سر راه این طرح ملی را تا مرحله بهره‌برداری رفع کنند.

پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی این پروژه عظیم صنعتی، علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار برای صدها نفر از جوانان جویای کار منطقه، جهشی قابل‌توجه در رونق تولید و توسعه اقتصادی غرب کشور ایجاد شود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی